هواداران حمید عسکری

 

صفحه ی اصلی- تماس با ما - طراح قالب

عكس تصادفي

موضوعات

 

 

لینک دوستان

 

♥کمـــپ هــــواداران حـــمیـــدعسـکــری♥
فرزاد*****شلیک*****فرزین
رما موزیک | انتخاب بهترینهای موسیقی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوادار حمید عسکری و آدرس hamid-askari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زیباترین سایت ایرانی
جدید ترین سرویس وبلاگ
زیبا ترین قالب های وبلاگ
نازترین سایت ایرانی

 

آرشيو

 

اسفند 1392
بهمن 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
تير 1390
مهر 1389
اسفند 1388
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهريور 1388

 

نويسنده

 

admin
سولماز رادمهر
مهرناز کیا زاده
سروین قدامیت

 

آمار سايت

 

»
»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

  اين وبلاگ را صفحه خانگي خود كن !  به مدير وبلاگ ايميل بزنيد !  ذخيره كردن صفحه!  اضافه کردن اين وبلاگ به علاقه منديها!  لينک RSS 
site map site map ror html site map
  Add to Technorati

 

 كد جاوا

 


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 22196
تعداد مطالب : 371
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



تماس با ما

 

تبليغات


محل قرار گیری کد های بنر

طرفدار واقعی کیه؟

نويسنده : admin

سلام

این پست یه قسمتش و اختصاص دادم به طرفدارای حمید عسکری و یه قسمت و به طرفدارای تمامی هنرمندان(مثلا طرفدارای بنیامین / شادمهر/گلزار/ علی کریمی /یا هر هنرمند دیگه ای) البته طرفداری حمید که میان برای قسمت دوم هم نظر میدن!

 

حمید عسکری:

این قسمت که مربوط میشه به حمید:

شما دوستان عزیزونازنین که طرفدار حمید هستید بگید که چی شد طرفدار حمید عسکری شدید!؟

از صداش خوشتون اومد ؟

از آهنگاش خوشتون اومد؟

از چهره ش ؟

ازخصوصیات اخلاقیش که تو مصاحبه هاش خوندید و ...

یا بگید که از همون اول که آلبوم کما ۱ که اومد طرفدارش شدید.

ویا ... هر طور دیگه!؟

 

 

اما...!؟

 

قسمت دوم:

 

شما دوستان متن پایین و مطالعه کنید و بگید که:

 

طرفدار واقعی کیه؟

 

 

1.یک سری افراد متعصب هستند که جز فرد مورد علاقه شون هیچ چیز و هیچ کس رو قبول ندارند.(نوعی از عشق کور).متاسفانه دائم برای فرد مورد علاقه مزاحمت ایجاد می کنند .تا جایی که گاها وقتی فرد موردعلاقه شان صبر خود را از دست می دهد وبا آن ها برخورد بدی می کند ،که خود باعث ایجاد آن بوده اند،از زندگی ناامید می شوند .و گاه دست به کارهای جبران ناپذیری می زنند.که یا به خود آسیب می رسانند یا کینه و انتقام در دل نسب به آن فرد احساس می کنند.

اون ها هرگز از فرد مورد علاقشون انتقاد نمی کنند چرا که اون رو بی عیب و نقص می دانند.همه منتقدان فرد مورد علاقشون را حسود و دشمن فرض می کنند .این گروه به علت علاقه افراطی،بعد از مدتی به فکر نزدیک شدن به فرد مورد علاقه می افتند .دائم در حال فکر به راه های رسیدن به او هستند

2.دوستداران متعهد و مسئول:

کسانی جز این گروه هستند که علاقه هایشان درحد تعادل است ،یعنی هرگز جایگاه خود وفرد مورد علاقه شان را گم نمی کنند.آن ها همیشه همچون کوهی پشت سر فرد مورد علاقه شان هستند و به صورت خستگی ناپذیری از او حمایت می کنند.

مثلا اگر بر علیه سوپراستار مورد علاقه شان شایعه ای پخش شود ………..به سرعت جلوی انتشار شایعه را می گیرند

آن ها فرد مورد علاقه شان را بی عیب و نقص نمی بینند اما او را به سوی بی عیب ونقص شدن حرکت می دهند. از او انتقاد های درست و سازنده می کنند .حتی شاید بیش از هر منتقدی از فرد مورد علاقه شان انتقاد می کنند.در واقع دوست دارند فرد مورد علاقه شان دوست داران بیشتری داشته باشد،بر عکس گروه اول که خواستار مالکیت فرد مورد علاقه شان هستن

. تبلیغ فرد مورد علاقه شان را می کنند ،مثلا در جمع دوستان و اقوام .وبلاگ می زنند ..(البته وبلاگ زدن همیشه به معنی عضو این گروه بودن نیست ،چرا که گروه اول هم این کار را می توانند بکنند ویا حتی گروه های بعدی)اگر آن ها ببینند ،فرد مورد علاقه شان تمایلی به گفتگو با آنان را ندارد.به راحتی آن را درک می کنند وبه کار خود ادامه می دهند.

 

 

3.طرفداران خاموش

 

4.طرفداران ناپایدار

 

گروهی هستند که همچون باد می آیند و می روند.آن ها گاه به خاطر چشم سیاهی به دنبال کسی می روند روز بعد به خاطر خال لبی به دنبال کس دیگری می روند .در واقع حزب باد هستند،باد به هر طرف بوزد آنان نیز به آن سمت می روند

 

این گروه شامل اکثر طرفداران یک فرد است(البته به نظر من)که در سکوت طرفدار فرد مورد علاقه شان هستند. در واقع آن ها زندگی خود را دارند و فرد مورد علاقه شان فقط بخش کوچکی از زندگی آن ها را به خود اختصاص می دهد .هرگز به فکر نزدیک شدن به او نمی افتند ،مگر این که او را در جایی ببینند و از او عکس یا امضایی بگیرند یا با جمله ای کوتاه اظهار لطفی بکنند.

حتی امکان دارد با تغییر سن،علاقه خود را از دست بدهند و فرد مورد علاقه خود را تنها بذارند ،چون به نظرشان دیگر در سن آن ها علاقه به چنین فردی مایه شرمساری است

 

فرد مورد علاقه تون دوست داره ،طرفدارانش جز کدام دسته باشند؟چرا؟

 

این موضوع فقط مربوط به طرفداران حمید عسکری نیست بلکه مربوط میشه به تمام هنرمندان.

 

 منتظر نظرات شما عزیزان هستم

با تشکر از :زی زی جوجو خالق رویاها

 

5.مشتاقان شهرت

 

در واقع این شامل افرادی است که دل شان می خواد همچون فرد مورد علاقه شان مشهور بشوند و در واقع از این که نام خود را در کنار آن فرد می گذارند،می خواهند خود به شهرت برسند.

 

 

 طرفدار خوب کیست؟کسی است که جز گروه اول باشد،گروه دوم،سوم………….یا هیچ کدام ؟

 

شما جز کدام دسته هستید؟

 

لينک ثابت |دو شنبه 20 آذر 1388برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |


بنیامین تقلید کرد ، نه من

نويسنده : admin

سلام

چند روزی بود منتظر بودم که ترانه ماه منتشر بشه،برم بگیرم تاریخی که قراره حمید مهمان تلفنی باشه کی هست!

اما خبری نبود!؟

اما ... یه چیز دیگه بود از اون مهم تر!

حمید جواب اون افرادی که اون و متهم به تقلید از بنیامین کرده بودند داد.

منم براتون متنش و گذاشتم

 راستی مجله راه زندگی تازه منتشر شده.برید بخرید.چند نکته از حمید توی مجله گذاشته شده. جالب بود. حالا من توی یکی دو روز آینده سعی می کنم متنش و براتون بزارم.

 

 

حمید عسکری سکوت را شکست:

بنیامین تقلید کرد نه من

 

درست از روزی که آلبوم کما 2 روانه بازار موسیقی شد بحث کهنه ای که بنیامین بهادری در ابتدای سال و در یکی از گفتگو هایش مطرح کرده بود دوبار داغ شد. ( حمید عسکری از بنیامین تقلید می کند؟!) این بحث خاصه در سایت های اینترنتی جلوه بیشتری داشت. در حالی که هنوز چند ساعتی از انتشار آلبوم نمی گذشت بخش نظرات سایت های موسیقی حاوی پیام هایی بود که حمید عسکری را به تقلید از بنیامین متهم کرده بودند. قطعه ( فرشته)که سر آلبومی کما 2 بود. یکی اصلی ترین دلایل این موج بود. شباهت تنظیم این قطعه و قطعه معروف بنیامین یعنی (خاطره ها ) فرصت مناسبی بود برای کسانی که قصد زیر سوال بردن دومین آلبوم حمید عسکری را داشتند.حمید عسکری که در گفتگوی شماره گذشته اش با ترانه ماه پاسخی منطقی دوستانه و البته زیرکانه به بحث اتهام تقلیدش از بنیامین داده بود این بار طاقت نیاورد و سکوت مهربانانه اش را شکست. عسکری این بار به ترانه ماه درباره این ماجرا توضیحات جدیدی داده است:

 

 

 

بنیامین تقلید کرد نه من

قصدم این بود که وارد این ماجرا نشوم و به دلیل احترامی که برای شخص بنیامین و کارهایش قائلم سکوت کنم اما متاسفانه نشد! مرا به تقلید از بنیامین متهم می کنند و کارهای مرا شبیه کارهای او می دانند اما من در همینجا و با صراحت می گویم که بنیامین از من تقلید کرده نه من از او! برای این ادعا دلایلی دارم که تا به امروز در هیچ گفتگویی مطرح نکر ده ام اما فکر می کنم سکوت بس است و برای روشن شدن اذهان مخاطبان موسیقی پاپ باید حرف هایم را بزنم. بد نیست آلبوم اول من یعنی کما 1 را با آلبوم دوم بنیامین یعنی (بنیامین 88 )مقایسه کنید تا خیلی مسائل برایتان روشن شود.

حتما ترانه (وای که چقدر تورودوست دارم و ...)را شنیده اید و بند (... می میرم واسه چشمای قشنگت/ بگو بگو بگو بگو دوسم داری) از همین قطعه را به خاطر می آورید. مصرع دوم این بیت را با ترانه (عاشقی با تو)آلبوم بنیامین 88 و این بیت :( بگو بگو بگو بگو فقط یه بار /آخه تو هم آخه یه بار به روت بیار) مقایسه کنید و حتی به ریتم نحوه خوانش و ملودی کار نیز دقت کنید. نظر من این است که بنیامین از فرید احمدی شاعر کارهایش خواسته چیزی شبیه به آنچه من در قطعه خودم خوانده ام بنویسید. تکرار 4 باره ی واژه(بگو) و وزن مشترک دو عبارت (دوسم داری) و (فقط یه بار) قطعا تصادفی نیست. ریتم کار هم که دقیقا ریتم کار من است.با این توضیح که قطعه من در زمستان 85 منتشر شده است و آلبوم بنیامین بهار 88! در معروف ترین قطعه کما 1 یعنی (هیشکی مث من تو رو دوست نداره) من اینگونه نوشته ام :( واسه ی عشق تو همه چی دادم و به جز غرورمو که اونم رفته به باد/ بود و نبودمو همه وجودمو واسه تو دادم و تو میگی منو نمی خوای)

و بنیامین در یکی دیگر از ترانه های آلبوم جدیدش اینگونه می خواند:

(همه ی دار وندارمو هر چی داشتم و نداشتمو همه رو پای تو گذاشتم و ......... غرورمو که شکونمدم و ....) باز هم معتقدم بنیامین از فرید احمدی خواسته شعری لا سوژه ترانه من بنویسد و من فکر نمی کنم که این شباهت ها اتفاقی باشد.

حالا ادعا می کنم

من کلا آدم مدعی و پر سر و صدایی نیستم اما الان می خواهم ادعا می کنم که بیش از 40 ملودی ساخته شده توسط من به موفقیت هایی چشم گیر در بازار رسیده اند.

چه کارهایی که خودم خوانده ام و چه ملودی هایی که به سایر خواننده ها واگذار کرده ام اصولا مورد توجه خاص مخاطب بوده اند. جدا از تما قطعات آلبوم کما 1 که به سر زبان ها افتاد ملودی هایی برای بسیاری از خواننده های مختلف ساخته ام که تبدیل به گل آلبوم هایشان شده است . نمی خواهم تک تک اسم ببرم اما آنهایی که از من ملودی گرفته اند می توانند شهادت دهند که کارهایی که من ساخته ام چه کمکی به آلبوم هایشان کرده است. ملودی های من (استایل) مخصوص به خودش را دارد و اگر گاهی شبیه یکدیگر باشند شبیه کارهای هیچ آهنگساز و یا خواننده دیگری نیستند . فکر می کنم بعضی که از موفقیت های من و آلبوم هایم دچار (سر درد)شده اند دوست دارند به این بحث ها دامن بزنند اما من کار خودم را می کنم.

ماجرای تراک (فرشته)

راجع به ترانه (فرشته) خیلی صحبت شده و خیلی ها این کار و شبیه به کار (دنیا دیگه مث تو نداره) بنیامین دانسته اند. شباهت ملودی این دو قطعه را اکیدا رد می کنم اما اگر بحث بر سر تنظیم باشد جواب من روشن است. البته من نمی خواهم از جانب نیما وارسته صحبت می کنم اما در هر صورت تنظیم کننده این دو قطعه یک نفر است و هر موزیسینی هم استایل مخصوص به خودش را دارد. طبیعی است که نیما کارهایش را در یک استایل خاص تنظیم کند. این اتفاق عجیب و غریبی نیست با این حال فکر می کنم خود نیما باید راجع به این مسئله صحبت کند.

آنقدر مطرح شده ام که ...

کلا خیلی خوشحالم که آنقدر مطرح شده ام که کوچکترین اتفاقات کاری من تبدیل به بزرگترین سوژه های سایت های موسیقی و نویسنده ها می شود. از همه دوستانی که کارهای مرا اینچنین نقد و حتی تخریب می کنند سپاسگذارم چرا که آنها در شرایطی که آلبوم به تازگی منتشر شده بهترین تبلیغ را برای من انجام دادند.

ضعف هایم را می پذیرم اما ...

کما 2 هم مثل هر آلبوم دیگری قطعا ضعف هایی دارد و من هم آنها را می پذیرم اما با غرض ورزی کنار نمی آیم . سعی می کنم ضعف های کما 2 را در آلبوم بعدی ام یعنی کما 3 بر طرف می کنم کار بهتری را به دست مخاطبانم برسانم اما خدا را شکر می کنم که کما 2 مورد استقبال ویژه مخاطبان موسیقی قرار گرفته است واز فروش بسیار مناسبی برخوردار است.من این واقعیت را در کنسرت تهرانم لمس کردم. در حالی که تنها یک هفته از انتشار کما 2 گذشته بود حاضران در سالن کارها را هم صدا با من می خواندند و این اتفاق بی نظیری بود.

 

 

منبع:مجله ترانه ماه

لينک ثابت |دو شنبه 18 آذر 1388برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |


مصاحبه

نويسنده : admin

 

 

 
با تشکر از نیکشاد
 
اولین سری والپیپرهای "نیکشاد گرافیک" به روز شد
 
حتما سر بزنید!
 
 
  

   

 

 
این گزارش و از وب سایت دوست خوبم بنفشه کپی کردم.
 

 
اختصاصی موسیقی ما از کیش؛
گزارش کنسرت جمعه شب حمید عسکری در جزیره کیش
 
 

موسیقی ما - بیژن خالقی: در ادامه جشنواره عید تا عید، کنسرت حمید عسکری در جمعه شب گذشته (6 آذر) در جزیره کیش و تالار شهر برگزار شد. این جشنواره به همت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.کنسرت با یک ساعت و 15 دقیقه تاخیر و در ساعت 01:15 بامداد آغاز شد. علت آن هم برگزاری جنگ شادی به مناسبت عید سعید قربان، قبل از اجرای کنسرت بود.

همهمه و ازدحام جمعیت در بیرون از سالن زیاد بود و تاخیر طولانی کنسرت هم باعث اعتراض بسیاری از مردم شد. سرانجام در ساعت 00:15 درب‌های سالن به روی مردم گشوده شد. به دلیل عدم هماهنگی های لازم و همچنین ورود دیر موقع گروه حمید عسکری به جزیره کیش، تست صدا (ساند چک) پس از برگزاری جنگ و با حضور مردم انجام شد!

طراحی استیج تالار شهر تغییر کرده بود. به طوری که ارتفاع آن حدود نیم متر افزایش پیدا کرده که این امر به افراد حاضر در ردیف‌های انتهای سالن، برای بهتر دیدن گروه و سن کمک شایانی می‌کرد. از سوی دیگر دکور جدید و متفاوت آن قابل توجه بود. تنها مشکل دکور، بادکنک‌های رنگی تعبیه شده در جلوی سن بود که علاوه بر ظاهر نامناسب، مزاحم دید چند ردیف جلوی سالن می‌شد!

طبق روال کنسرت‌های حمید عسکری، برنامه با ترانه «تلافی» آغاز شد و مورد استقبال جمعیت حاضر قرار گرفت. پس از آن ترانه‌های آلبوم جدید و آلبوم قبلی اجرا شد. نکته قابل توجه کنسرت، صدابرداری و نورپردازی نامناسب سالن بود که این امر باعث شد که چندین بار جمعیت حاضر با صدای بلند خواهان افزایش صدای خواننده باشند که آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفت. علاوه بر صدابرداری بد، با وجود افزایش تجهیزات نور، نورپردازی کنسرت وضعیت مناسبی نداشت.

در میانه برنامه و دقایقی که حمید عسکری استراحت می‌کرد، نیما وارسته به هنرنمایی پرداخت. وی با اجرای قطعات بی‌کلام، هنر خود را در نوازندگی ویولن به رخ کشید. یکی از این قطعات، آهنگی جدید از آلبوم جدید یانی بود (The Voices ) که با همراهی کیبورد به زیبایی تمام اجرا شد و بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت. پس از آن حمید عسکری مجددا به اجرای قطعات آلبوم‌های خود پرداخت.

یکی از موارد قابل توجه جشنواره عید تا عید، تعدد نیروهای اجرایی کنسرت است که با همکاری عوامل حراست سازمان منطقه آزاد کیش، وظیفه کنترل و حراست برنامه ها را بر عهده دارند.کنسرت ساعت 02:50 بامداد به پایان رسید.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی احمد ذاکری و با حمایت موسسه مهرآفرین برگزار شد.

منبع: http://www.coma1-2.blogfa.com

 

 

ستاره

دانلود ویدیو کنسرت حمید عسکری قطعه (ستاره )

 

دانلود ویدیو کنسرت حمید عسگری قطعه (ستاره) از آلبوم کما 2 - برج میلاد 22 آبان 1388  

 منبع :www.iranmusicnews.net

 

 

 

بازم سلام

 

خدمت دوستان عرض کنم اگر می خواهید جدیدترین مصاحبه حمید  و همچنین عکسای کنسرت برج میلاد و گزارش آن را بخونید برید مجله بانوی شرقی را بخرید. توش پر عکسه!

حتما بخرید!

من اصلا وقتش و ندارم که بخوام مصاحبش و براتون بزارم. این دفعه رو شرمنده حالا اگه تونستم میزارم.

راستی عکسای کنسرت تو مجله کانون خانواده هم هست.

 

 

دوستان اگه می خواهید کنسرت کیش حمید دانلود کنید به وب سایت بنفشه مراجعه کنید.

http://www.coma1-2.blogfa.com

 

 

لينک ثابت |دو شنبه 3 آذر 1388برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |



درباره ما

 

وبلاگ هواداران حمید عسکری

 

پيوند روزانه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

نازترین سایت ایرانی
زیباترین سایت ایرانی

زیبا ترین قالب های وبلاگ
زیباترین ها
عکسهای خارجی

 

 

جستجو

 

Google
  
            
     در كل اينترنت
     در اين سايت

 

سرویس دهنده

 


Www.LoxBlog.Com

 

Copyright © 2010

Powered by: LoxBlog.Com|designer: NazTarin.Com